کمپ بازی آنلاین
بازی آنلاین
blog

yektadecor

در فضای کار اولین چیزی که به چشم می آید طراحی فضای داخلی است. اصلی ترین عنصر در طراحی، مبلمان است. با توجه به سبک و سیاق کاری تان می توانید مبلمان اداری مدرن و یا مبلمان اداری کلاسیک انتخاب کنید. اما هنگام خرید مبلمان اداری برای تجهیز شرکت چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اول از همه این نکته را در نظر داشته باشید که مبلمان اداری علی الخصوص مبلمان اداری کلاسیک که بیشتر از جنس چرم هستند مناسب برای تمام فصول باشند. به ویژه در فصل تابستان که گرما و عرق کردن ایجاد بوی نامطبوع نکند.

نکته بعدی رنگ مبلمان اداری است. مبلمان اداری کلاسیک بیشتر در رنگ های تیره و قهوه ای سوخته تولید می شوند اما تنوع رنگی مبلمان اداری مدرن بیشتر است. با توجه به نوع کارتان مبلمان اداری با رنگ و طرح متناسب با محل کارتان سفارش دهید.

طراحی ارگونومی مبلمان اداری نکته هائز اهمیتی است. شما حداقل 7 ساعت در طول روز از میز و صندلی خود استفاده میکنید چنانچه در تولید میز مدیریت و میز کارمندی شما اصول ارگونومی اعم از ارتفاع میز مدیریتی، چوب مرغوب، رنگ مناسب و … در نظر گرفته شود و هنگام نشستن در حالت استاندارد نشسته باشید، از کمر درد و گردن درد در امان هستید.

شرکت تجهیز دفتر یکتا ارائه کننده محصولات انحصاری با برند “مبلمان اداری آدینا” ، با باز تعریف مجدد نیازهای مشتریان، و استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تکنولوژی روز و همچنین با جذب و بکارگیری نیروی متخصص در این صنعت، برآن است تا تعریف جدیدی از مبلمان اداری مدرن و لوکس را به مشتریان خود ارائه دهد. با مراجعه به سایت یکتا دکور و مشاهده محصولات، مبلمان اداری مدرن و یا مبلمان اداری کلاسیک مورد نظر خود را سفارش داده و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

منبع : yektadecor.com

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره “02144620086” تماس حاصل فرمائید.